تبلیغات

تبلیغات منحصر به فرد در هشدارنیوز

 

تلفیق کار میدانی و معرفی کالا ها به صورت میدانی و چهره به چهره با روش های آزمایش شده در کنار تبلیغ رسانه ای و مجازی و ارتباط نزدیک و مداوم خریدار با فروشندگان موجب گسترده شدن سطح اعتماد خریدار و جامعه هدف و در نتیجه سطح فروش در جغرافیای وسیع تری خواهد شد که مجموعه هشدارنیوز تجربه موفقی در این زمینه دارد .

 

در باره کالای ضروری که نوعی مواد غذایی و خوراکی بود به عنوان پایلوت استانی محروم ، بخصوص شهرها وروستاهای محروم و دور ان استان انتخاب گردید .

 

ابتدا تیم میدانی مجموعه به ان استان و شهر و روستاهای هدف ورود و بعد از ارتباط چهره به چهره با افراد موثر وسرشناس و اقناء کیفیت محصول و کمیت و صرفه قیمت نسبت به بازار ، افرادی را برای راه اندازی نمایندگی مجازی مجموعه انتخاب و بعد از بازگشایی کانال و یا پیج و اکانت هایی به همین منظور و اتصال ان به مرکز و البته بعد از اموزش و پیاده نمودن طرحی در این زمینه ، درخواست مشتری و اقدام نماینده ، از سوی فروشگاه مرکزی اقدام می شد .

 

این طرح پایلوت به طور شگفت اوری جواب داد و فروش به صورت خیره کننده در همون محصول بالا رفت و …

 

در طرح تبلیغات میدانی – رسانه ای و مجازی برای ارتباط بدون واسطه با تک تک مشتری ها برنامه های انحصاری موجود می باشد و در ادامه در بعد رسانه و مجازی با بنر و تصویر و نوشته ، فیلم و کلیپ و مستند و گزارش و دوربین مخفی و … و گزارش های شفاف از تمامی رخدادهای مربوطه ادامه خواهد داشت که برای جامعه هدف جذاب خواهد بود  .

 

 در ادامه و در روش رسانه ای و مجازی اختصاص صفحه اختصاصی برای تولید محتوا ، اخبار و …. در سایت های و شبکه های مجازی مجموعه رسانه ای هشدارنیوز و همچنین راه اندازی کانال های اختصاصی در پلتفرم های پر مخاطب مجازی برای شرکت تولیدی با اجرا و مدیریت مجموعه هشدارنیوز در نظر گرفته می شود .

 

این طرح صرفا برای شرکت های بزرگ تولیدی مواد غذایی و لبنی و محصولات پر مصرف داخلی است و صد درصد جواب راضی کننده خواهد داد .

 

برای تبلیغ محصولات خاص دیگر ضمن معرفی میدانی و پیاده نمودن همان روش فوق ، در صفحات رسانه های مجموعه در اشکال مختلف تبلیغ خواهد شد .

 

صاحبان کالا های مختلف میتوانند با مجموعه تماس بگیرند تا در جریان کم کیف روش تبلیغی میدانی – رسانه ای هشدارنیوز قرار بگیرند .

 

این مجموعه با توجه به نوع کالا و جامعه هدف می تواند روش میدانی – رسانه ای مجازی منحصر به فردی تعریف و اجرا نماید که قطعا صاحبان کالا جواب خوبی خواهند گرفت .

 

شماره تماس و واتساپ 09355262662

خوش آمدید!

به حساب خود وارد شوید

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفاً ایمیل یا نام کاربری خود را جهت بازیابی رمز عبور وارد نمایید