درباره ما

 

با سلام محضر مخاطبین عزیز

مجموعه رسانه ای هشدارنیوز با مجوز شماره 77600 وزارت ارشاد قرار است در حوزه سیاسی و اجتماعی و تا حدودی در موضوعات فرهنگی و اقتصادی کشور و جهان بخصوص اخبار هشداری را شفاف و روشن بدون هیچگونه جانبداری با لحاظ قوانین کشور و قانون مطبوعات و تحلیل کارشناسان خبره کشور به صمع و نظر هموطنان عزیز برساند  و مهمتر از اینها ، ارتباط با مردم کوچه و بازار در دورترین شهرها و روستاهای کشور و شنیدن دغدغه ها و مطالبات انها و پیگیری مشکلات آن عزیزان از مسئولان مربوطه ، با تمام توان و بضاعت خود در عرصه رسانه و مجازی ، جهادی  مورد نظر و عمل قرار گیرد .

 

رصد اخبار و تحلیل تحلیلگران مختلف با رویکردهای متفاوت و پاسخ به شبهات و شائبه ها و شایعه ها و تحلیل تحلیلگرانی که مترصد ضربه به افکار عمومی و تنش فکری برای جامعه هستند ، از جمله فعالیت های این مجموعه می باشد که به لحاظ عدم وابستگی به جریانات سیاسی و استقلال رویکرد و عمل ، از بضاعت انچنانی هم برخوردار نیستیم .

 

این مجموعه در شبکه های مجازی گوناگون بخصوص پر مخاطب از جمله

 

 اینستاگرام   مدیرمسئول    www.instagram.com/hadii.amani    هشدارتی وی   www.instagram.com/hoshdartv

 

                      تحلیل روز       www.instagram.com/tahliilerooz

 

 و آپارات      هشدارنیوز    www.aparat.com/hoshdarnews

 

 و سایر پلتفرم ها از جمله توئیتر ، فیسبوک و کلاب هاوس ، روبیکا ، سروش ، آی گپ  و…. با اکانت  hoshdarnews قابل روئیت  هستیم .

 

این مجموعه در زمینه تبلیغات اغنایی و با توجه به تجربه ده ساله و کار میدانی و تلفیق ان با رسانه ، بخصوص شبکه های مجازی دارای برنامه ای منحصر به خود می باشد که در صورت حمایت اسپانسر می توان آن را در کل عرصه پهناور ایران عزیز از دور ترین روستاها و شهرها پیاده نمود و نتیجه ان را بازیافت .

 

این مجموعه اکانت های پر مخاطب خود را در اینستا و یوتیوپ و تعدادی دیگر از پلتفرم ها از دست داد و مجدد در حال بازنمایی انها می باشیم و نیاز به حمایت هموطنان عزیز خود داریم .

 

از همه هموطنان و مخاطبین عزیز و علاقه مندان و دلسوزان در سراسر ایران و جهان که دل در گرو وطن عزیز و آرمان های دینی ملت ایران و ارزشهای انسانی دارند ، دعوت به همکاری در زمینه های ذیل می شود :

ابتدا معرفی مجموعه به سایرین و بازنشر محتواهای مرتبط در شبکه های مجازی

تولید محتوا از قبیل ، ارسال خبر ، کلیپ و مستند ، نوشته و مطلب ، یادداشت و مقاله در زمینه های گوناگون سیاسی واجتماعی و اقتصادی و …. ، گفتگو و گزارش و تدوینگر و ادمین شبکه های مجازی و ….

 

امید است مجموعه هشدارنیوز بخصوص سایت در کنار شبکه های مجازی مجموعه را با معرفی به دوستان ، بازنشر مطالب و ارتباط تنگاتنگ با مجموعه مورد لطف و حمایت خود قرار داده ، چرا که الحق والانصاف این مجموعه به هیج عنوان با هیچ گروه و جریان سیاسی ارتباط سیستمی و سیاسی نداشته و ندارد و اگر کنش و یا تحلیلی مشاهده می کنید صرفا بخاطر عرق و علاقه واعتماد و آرمان فردی همکاران است و جز به عبور از معضلات در جهت رفاه مردم عزیز ایران و پاسداشت خون شهدای عزیز کشورمان از جنگ تحمیلی گرفته تا مدافعان حریم و حرم و امنیت و آرمش مردم و کشور ، نیت وهدف دیگری متصور نیست .

 

این مجموعه معتقد به نظام جمهوری اسلامی تحت زعامت ابر مرد و با هوش ترین رهبر حال حاضر دنیا حضرت آیت الله خامنه ای مد ظله عالی و حامی نیروهای نظامی ، انتظامی و امنیتی تحت امر معظم اله که جز رشادت و ایثار و موفقیت در جهت منافع ملی انگیزه ای نداشته و ندارند می باشد و قائل به گفتگو با جریانات سیاسی متعدد برای تبیین گفتمان برحق می باشد .

 

 امید است عزیزان در این راه خطیر و پر دشمن و مافیا ، مارا مورد لطف و حمایت خود قرار دهند .

 

انشاء الله

 

راه ارتباط سریع                واتساپ         09355262662

 

 

                                                                                                                با تشکر

 

                                                                                                         موسس و مدیر مسئول  

                                                                                                     مجموعه رسانه ای هشدارنیوز

                                                                                                               هادی امانی

خوش آمدید!

به حساب خود وارد شوید

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفاً ایمیل یا نام کاربری خود را جهت بازیابی رمز عبور وارد نمایید